LINDA BACKLUND

FREDAGSMYS

Kategori: MIN VARDAG

skoldagen idag gick väl inte allt för fort.
åtta till halv fem, lite för länge enligt mig.
Kollade först på en demostration på finish som ellen gjorde, sen gick vi igenom alla färger & efter det klippte vi finish & f ö n a d e   v å g o r - jag sööööööög på finishen. Söt-emelie klippte Kristoffer från paradise hotell med! Tror hon kände honom om jag inte förstod det fel :) haha, SJUKT vad den dockan var lik!

Men nu är jag äntligen hemma & har precis käkat makaroner & falukorv med mamma, fredagsmyset har bara börjat! ;) Alexander kommer kanske hit senare, & imån blir det göteborg med mina godingar :) sandra ska dock inte med, <3. Sen på kvällen har jag ingenting planerat, så vill någon åka pulka R I N G ! jag har inte gjort det än :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: