LINDA BACKLUND

LÖRDAG

Kategori: MIN VARDAG

min favoriiiiit sov här inatt! :) Men när han åkte på mööte, så drog jag, syster & bror hem till våra kusiner i sandareed & var ute på isen. Blev en promenad till en iglooooo & sen åkte dom cross på isen, vågade dock inte testa. hoho. Sen gick vi in & kollade på grynet, - underbar! :D Sen käkade vi & sen slocknade jag i soffan..

Nu är jag hemma igen. Är jättetrött & saknar alexander. Vad ska man göra då? - nääääääääää, det finns fasen ingenting att göra! Skulle bara vilja gå ut & gååå, men nu är det kolsvart ute, så min favoritrunda blir det inte.. Aja, ska ta tag i mitt liv nu. Pusss


hur  ballt är det inte dååå?


fanny & filippa på ismöblerna, Dåååååååå är det kallt när sånt står kvar.


söta filippa inne i igloon, jag vågade inte gå in, så låg i ingången när jag tog kortet! haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: