LINDA BACKLUND

STÄDAR!

Kategori: MIN VARDAG

förstår inte hur jag gör för att få mitt rum så otroligt stökigt ibland.
men jag måste ändå säga att när jag stääädar så blir det otroligt fint efteråt ;) Igår vet jag inte vad som hände, men alla mina nya kläder, skor, smycken , alla skolsaker, idrottskläder, ett dockhuvud & massa andra skitsaker låg utspridda över hela golvet. Det var till&med saker i sängen. Så idag har jag fått städa, städa & städa. Småplockat hela tiden, men inte kommit någon vart. Men nu är jag äntligen klar, så ska passa på att damma när allt ändå är på sin plats ;) Skönt har det varit att vara ledig måste jag säga, & ikväll är det träning & sen ska jag till alexander, en bra dag med andra ord :))


M Y S K L Ä D E R N A är på, såklart!


tack gode gud att musiken finns, vågar inte tänka på hur mitt rum
skulle se ut annars! haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: