LINDA BACKLUND

HAPPY HAPPY

Kategori: MIN VARDAG

Det jag verkligen behövde handla var ett par jeansshorts. Men det var fasen inte lätt att få ta gi det så här på sensommaren! Meeen jag hittade ett par galet snygga på ZARA till slut. Sen råkade jag även få med mig ett par ray ban - aviator hem (a) MEN OJ vad lycklig jag är över dom. Har velat ha ett par nu huur länge som helst, & nu har jag ett par. Då mår man bra. Sen såg jag en snygg t-shirt på gina, kostade 49kr, så kunde ju inte annat än att köpa den! :)

Sen köpte vi även; solkräm, after sun, deo, verktabletter, salttabletter, diarrétablatter - alltid bra att ha HAHAHA, tandkräm, & annat nödvändigt för att åka utomlands. Jag & elil gick löööösa på apoteket, vi vill bara vara på säkra sidan haha. Så nu är vi båda redo för en gryyym resa!






baksisdan är transparent, gilla gilla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: