LINDA BACKLUND

NIGHTMARE

Kategori: MIN VARDAG

vilken natt.. började med att jag drömde en mardröm - kan inte ens dela med mig av äckelheterna, så jag vaknade & var skiträdd. Fick lyfta på alexanders arm & burra ner mig i hans famn för att våga somna om. Sen vaknade jag halv åtta - jättepigg. Men kände att det skulle bli en alldeles för lång dag om jag gick upp då. Så efter en stund somnade jag om. Men halv tio vaknar jag av att kyrkklockorna ringer, så jag gick upp.

Nu sitter jag här med en kopp te & datorn i knät. Ute regnar det för fullt. Meeen det gör mig ingenting, för inatt åker jag till landvetter & imån på förmiddagen är jag  f r a m m e  i  S K I A T H O S! Ohhej vad underbart.


arkos. hit kommer vi åka med båt om det finns platser kvar
till utflykten. Den går ut på att åka i
mamma mias fotspår.
Så vi kommer se platser där filmen spelades in, grymt kul! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: