LINDA BACKLUND

SUNNY DAY

Kategori: MIN VARDAG

Nämen, kan det vara sant att jag bloggar två dagar i rad? Bra jobbat måste jag säga! haha

Blev ingen hemkomst för lilla linda idag inte. Bilen är inte klar, den ska poleras & grejer. Så jag får vänta tills imån.  Har börjat packa nu, & det är redan för mycket. Man behöver väl inte 15 toppar till en vecka? Troor inte det.. Så jag får nog kolla över det där en extra gång haha.

Idag har jag sandra & ida varit på stranden, hur skönt som helst. Sen cyklade vi hem & jag somnade med en gång haha. Är hur seg som helst idag. Näää, nu ska jag nog kolla glamourama & efter det blir det en låång dusch - underbart.

(bilder & allt kommer komma så småningom, har inte hunnit lägga in & så)


en knasig bild från midsommar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: