LINDA BACKLUND

18:36

Kategori: MIN VARDAG

Hittade ingenting på nelly idag, eller det fanns fina saker - men köpte ingenting :) Sen åkte först till burgerking drive in, där daniella handlade lite mat. & efter det körde vi vidare till mc donalds där jag & emma handlade, sen satt vi i bilen på en parkering & mööölaaade flötmat! Då mår man bra..

Sen åkte jag ner till bollebygd & hämade mitt körkort, fy vad man ser ut då! Men så kan det gåå., Nu sitter jag här hemma & funderar på vad jag ska göra denna veckan.. Har ingenting planerat!


massa fåglar omringade bilen när vi käkade,. haha!


imorse såg jag typ tio blodfläckar på mitt golv, & när jag kollar under
min fot ser jag en glasbit.. Den satt inte långt in & var inte stor, men
oj vad det började blöda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: