LINDA BACKLUND

18:37

Kategori: MIN VARDAG

Mitt grisskinn har fått sig lite färg idag! Ändå har jag bara legat ute en halvtimma, så det var ju skönt :)

Åkte & hämtade julia i skolan innan, sen åkte vi en liten sväng - köpte glass & hälsade på mina kusiner, & tanka hann vi med också! haha. Mycket trevligt. Sen var vi hos morfar & marita en sväng. Fick ett fint kort & pengar, tack så mycket! Fick en blomma av familjen persson med. Blev så glad så :)

Nu ska jag skjutsa ner julia till talangträningen & sen ska jag plugga plugga plugga! Blir kanske en sväng till min pojke, om han & hans vänner inte spelar nhl allt för läänge.. nä jag skojar inte! haha :) puss!


MINA ÄLSKADE BIKINIS FRÅN THAILAND
:)   ;

en gul, militärgrön & en vit


En svart & en röd-vit-randig. köpte alla fem senast jag var i thailand :) Har fler från
de andra gångerna vi har varit där.. Man får aldrig nog!



fick bli den gröna när jag solade idag !



Kommentarer


Kommentera inlägget här: