LINDA BACKLUND

HELGEN

Kategori: MIN VARDAG

Min helg - jättekortfattad.

L Ö R D A G ;
Åkte in till stan med frida på förmiddagen, vi kikade runt i vackra lilla varberg :) jag hittade ingenting, för jag sparar pengar! - har jag fått för mig. Sen klockan sex var det dags för jobb ! :) Kom mycket folk, så kvällen gick fort! Somnade hur fort som helst sen, var trött & goo efter en lång dag.


hittade en söt topp, - gillar färgen! Köpte dock inte den ;)




S Ö N D A G;
Jobb mellan 12-15. Var lagom med folk under dagen, så de tre timmarna sprang iväg! Jag & ida belönade oss med kebab efteråt.. haha :) Sen packade jag ihop mina grejer & sen åkte vi raka vägen till alingsås, match stod på schemat. Vi mötte långared - & vi förlorade.. Jag var inte alls bra, ingen var bra idag. Kiligt, men det får vi ta! Sen åkte jag hem & sov hos min pojkvän.


snacka om lokalt väder ! Sol på vänster sida om vägen, & regn till höger!


blir endel packning under en helg. Är man tjej så är man :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: