LINDA BACKLUND

HELGEN

Kategori: MIN VARDAG

L Ö R D A G ;
Jubileumet var lyckat! Vi hade 824 matgäster under dagen, men ingen kaos. Ah det gick faktiskt. UNderbart väder, så alla var glada & nöjda med. En bra dag helt enkelt. Jag slutade jobba klockan nio, & stensov klockan tio..



S Ö N D A G ;
Vaknade tio - hade sovit i tolv timmar.. men det beövde jag ;) Sen började jag jobba klockan 12. Var oväntat mycket folk idag, så tiden gick fort! Sen klockan tre käkade jag & bror & efter det åkte vi hem.

17;30 körde jag bror in till stationen, han skulle tillbaka till lumpen. & efter det åkte jag direkt till rya åsar, där vi spelade match mot kabel åttio. För er som inte vet, så ligger dom sist i serien, & vi först.. Men vi låg under med 2-1 i halvlek..! vi var verkligen inte bra.. Meen matchen slutade 3-2 till oss, så känns skönt att ha en vist till.

Efter matchen åkte jag hem, duschade & packade lite. Sen bar det av till alexander. Vi kollade film & sååå :)


tsatsiki på hela mig, jobb jobb & jobb ;)


efter jag hade slutat åkte jag & pappa & köpte tidningar, älskar tidningar.


sommarkvällar kan vara det bästa jag vet.. & alexaaaander!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: