LINDA BACKLUND

LÖRDAG

Kategori: MIN VARDAG

Snart åker jag & bror ner till varberg. Vi börjar jobba klockan elva idag eftersom det är en del att förbereda innan jubileumet som är idag på campingen! Det kommer 900 gäster som ska få mat & dryck, så kommer bli en del att göra. Men det kommer bli en mycket mysig dag tror jag :)

Vi firar 50-år i branschen, samt 10 år i egen regi. Välkommen alla boende på vår camping, säsongare såväl som de som "bara" gästar den helgen, att fira med oss lördgen 5 juni !Alla boende på campingen den helgen önskas välkomna att fira med oss. Vi bjuder på mat/en öl/ett glas vin alt alkoholfritt/underhållning och mingel.


Nu ska jag bara slänga ner det sista i min väska & sen borsta tänderna. Kommer nog inte kunna uppdatera förrän imån kväll.. Men då har jag nog lite bilder & annat skoj att dela med mig av! :) Ha en bra lördag, pusssssss!





bilder från restaurangen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: