LINDA BACKLUND

SVAR TILL FRÅGESTUND

Kategori: MIN VARDAG

Jag har fått lite frågor till frågestunden, som jag svarar på den här söndagsnatten (;

F R Å G O R   &   S V A R


om du fick välja en outfit, bara en. Som du skulle ha på dig resten av ditt liv, vilken skulle det då vara? :) btw, hoppas skolavslutningen var bra. Vi ses snart, pusss
- oj! men jag hade självklart tagit på mig något bekvämt; som tights & en goosig tunika & en hoodtröja över. Sen på fötterna blir det converse ;)


Vad läser du för andra bloggar?
- jag läser, blondinbellas, kenzas, elin kling, jackie ferm, carolina gynning, katrin zytomierskas, min syster julias,  söta frida bengtssons blogg, min kusin fannys, lisaplace,. Det är dom jag kommer på nu för tillfället! Men jag läser bloggar varje dag om jag kan, så det blir några till som jag kikar in på ! :)


varför är du så sjukt söt?
- jag säger pass på den fråga, haha!


hur lärde du & din pojkvän känna varanndra? (:
- Han addade mig på msn, & var sådär tjötig & jobbig haha! Men sen kom jag på att han var hur snäll som helst, så vi bytta mobilnummer & smsade ett bra tag. Sen var han i varberg under midsommar, & efter det har vi träffats så fort vi har kunnat :)


hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? :)
- snart ett år! 22;e juni är våran dag :)


Vilket är ditt favoritplagg till sommaren? :)

- jag måste säga cykelbyxor!


Varför är din lillasyster bäst i världen?
- eh men tjena julle (;


favorit outfit? :)
- nu till sommaren så är det cykelbyxor med en oversize tröja & converse till. Gärna massa armband också!


du har väldigt fin hy, gör du något speciellt för att få den så fin? eller föddes du bara med extremt fin hy ? :)

- jag har faktiskt inte så fin hy! Men jag är väldigt noga med att tvätta ansiktet innan jag lägger mig & sedan använda ansiktsvatten :)


sedan har du även underbart vackert hår. hur får du det så fint?
vad gör du? vad använder du för produkter? fönar/plattar du det? osv..
- Får börja med att säga tack! Jag har spikrakt hår utan att behöva göra någonting.. Så, jag plattar inte det om det inte behövs, men sover jag med toffs eller något så kan jag platta till det :) Annars fönar jag det ibland. Men som sagt, jag gör faktiskt inte så mycket med mitt hår. Jag kan använda silkesdroppar ibland & värmeskydd vid föning & plattning. Sen någon gång sprayar jag det, om jag har tupperat eller liknande :)


Är det roligt att läsa till frisör?
- I början är det hur kul som helst! Man får lära sig hur man plattar hår, hur man lockar ett hår osv. Massa roliga saker! Vi hade en hel lektion om hur man skulle hålla saxen & så, så det var verkligen kul. Men nu i tvåan har det varit så himla mycket, så man har nästan blivit trött på det. Men jag tror det blir andra grejjer i trean, så hoppas på ett bra år ! :)


har du bra betyg? Och i så fall, hur gör du för att få bra betyg?
- jo, men jag har faktiskt bra betyg. Men jag vet inte riktigt hur jag gör för att få dom.. Jag lämnar in saker i god tid & är koncentrerad på lektionerna. Det gör att jag inte alls har så mycket att plugga på till prov & så, vilket gör allt mycket lättare!


Om du fick vara en kändis för en dag. Vem skulle det vara? (En tjejkändis)
- Jag hade hemskt gärna velat vara cameron diaz. Så jag skulle kunna se hur hon gör för att få en sån helt sjukt overkligt snygg kropp! haha


När ska du åka utomlands? Var ska du åka och vem ska du åka med?
- jag åker den 26;e juli till Skiathos med min underbara vän elin! :)



Hoppas ni är nöjda med svaren! För nu är jag trött, så ska försöka sova ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: