LINDA BACKLUND

TISDAG

Kategori: MIN VARDAG

Sov fyra, kaaanske fem timmar inatt. Var så jäkla nervös inför uppkörningen. Drömde att jag klarade det, men att jag kuggade på samma gång - knepigt. Aja, men gick upp vid sex i morse, käkade - hade ingen matlust.

Sen åkte jag in till stan & väntade på att klockan skulle bli nio. Var nervös ett litet tag, men sen la det sig. & klockan nio rullade jag ut på vääägen. Fick köra lite i stan, 41;an, vänstersväääng mot greyhound park :O!, sen grusvägen till rydboholm, & sen tillbaka. & jag blev godkänd. FY FAN vad skönt! AAAAAAAAAaaldrig mer teori eller någon körlektion. Man kan ju bara vara lycklig. Pappa skjutsade hem mig, & sen tjötade mamma & pappa på mig att jag skulle ut & köra - så jag gjorde de. Har nog aldrig kört så bra. Aja, det var väl det jag hinner skriva för den här stunden - måste plugga lite. Men skriver mer sen ! pusss


famor hade med sig bullar, - underbart goooooda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: