LINDA BACKLUND

TORSDAG

Kategori: MIN VARDAG

& dåå var det dags för skolavslutning! Var huur trött som helst när jag skulle upp, men eftersom jag skulle få sommarlov senare så var det inte så stort problem längre. Först samlades vi i skolan & sen kollade vi på lite grejjer i aulan. Efter det fikade klassen på viskan - mycket trevligt ! :) När vi hade suttit där i två timmar typ, så lunkade jag daniella & michaela runt lite i stan. & jag hittade lite småsakeeer, alltid lika skoj! Sen åkte jag hem.

Julia & ida fick baluppsättningar & sminkningar på eftermiddagen & tjugo i sju åkte jag in till stan för lite party hemma hos elin! Hade hur kul som helst sen på kvällen, ni tjejer är grymt goa!








köpte produkter i skolan! & sen lite smått & gått på ica.. ;)


ett nytt linne fick följa med mig hem


även en avslutningspresent & blomma till syster julia :)




på eftermiddagen var det baluppsättningar på ida & julia som gällde!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: