LINDA BACKLUND

TORSDAG

Kategori: MIN VARDAG

Upp vid elva idag! Var helt galet varmt i mitt rum så kunde inte somna om heller :) , Käkade lite frukost & sen missade alexander sin buss - han är för bra :) Sen tog han nästa buss & då åkte jag & hämtade min vän elin.

Vi åkte till stockasjön & låg där i två timmar typ. Men det blåste lite kallt, så vi åkte hem till mig & la oss på min gräsmatta där det var hur varmt som helst! Underbart. Jag hade visst bränt rumpan när vi låg vid sjön, men hade inte känt det eftersom det var lite kallt.. haha! Båda två somnade en stund på gräsmattan & när vi vaknade åkte vi till sandared & käkade glass. Mycket trevligt!

Nu har jag skjutsat hem min vän & ligger för tillfället i min säng. Tänkte kolla film, men min syster ville gå ut & gå, vilket jag inte tackar nej till! Så det blir nog film lite senare :)


blev att vi körde runt i bmw;n idag, visst äre fräääääääckt haha ;)


världens härligaste bild på elin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: