LINDA BACKLUND

15:08

Kategori: MIN VARDAG

Kom in till skolan vid halv tolv, så gick direkt till min lärare & sa att jag var där. Satte mig utanför hennes klassrum sålänge, hon skulle bara göra en sak. Klockan blev tjugo över tolv.. & hon kom & frågade ifall det var okej om hon gjorde en sak till, & jag sa ja. Sen tar det faaaaan tjugo minuter till innan hon går förbi mig & säger; ja just det ja. Sen kvart i kunde jag ha prov. Kunde alla frågor förutom två, & hon sätter g+ på mig.. Då blev jag trött på kärringen. & så får man säga.

Sen handlade jag & mamsen lite, & efter det övningskörde jag hem. Nu måste jag skriva en hemtenta i religion & sen komplettera lite på min naturinlämning :) puss




Valde kläder i kanske en halvtimma i morse. Ingenting blev bra. slutade med det översta;
en enkel vit tröja till blåa jeans, converse & skinnjacka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: