LINDA BACKLUND

16:37

Kategori: MIN VARDAG

Då var man hemma efter ännu en dag i skolan. Gjorde engelskauppsatsen på boken jag har läst, hoppas det gick bra. Sen blev vi klara med samhälls-inlämnigen med, sköönt. Sen gick brandlarmet, så vi åkte hem. ÄR SÅ GLAD ÖVER ATT SOLEN SKINER! UNDERBART. Men är inte lika glad över att jag har massa plugg idag. Men det får jag taaa. är ju ledig imån. Eller ska in till skolan & göra ett prov, men det tar en halvtimma, så det är baara skönt ! :) näääääääääääääeee, plugga måste jag göra nu. pussss!




emma i stan igår, hon är föör snygg alltså!


emma testar jeans, jag & daniella vek oss dubbelt. Eftermiddagshumor ;)!

Kommentarer

  • thereseee säger:

    hahaha, jäkligt snygg bild på emma måste jag säga. dem glasögonen var ju som gjorda för henne :)

    2010-03-30 | 18:45:12
  • linda säger:

    Håller med dig där faktiskt, hahaha! :D såå klockrena på henne

    2010-03-30 | 22:06:13
    Bloggadress: http://lindabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: