LINDA BACKLUND

"DAGENS"

Kategori: MIN VARDAG

Dagens humör: lycklig & glad
Dagens mående:
lycklig här med
Dagens borde:
plugga tror jag.. Bra att börja i tid!
Dagens frisyr:
toffs, helt röten med andra ord
Dagens smink: a la naturale
Dagens klädsel:
mys!
Dagens planer:
planerna var väl att ta vara på sista lediga dagen :)
Dagens materiella vill ha:
iphone
Dagens fundering:
när kommer jag vara klar med körkortet?
Dagens beroende:
te
Dagens tråkigaste:
att min favorit åkte hem tidigt..
Dagens längtan:
MIN 18-ÅRSDAG!, sommarlov, värme, resan med elin,. balen & studenten. -en hel del
Dagens superlängtan:
allt det jag skrev ovan,. :) supppppperlängtar jättemycket till de
Dagens tidning:
BT, underbart bra. haha. & hänt extra!
Dagens låt:
michel jackson - they don't care about us

Kommentarer


Kommentera inlägget här: