LINDA BACKLUND

EN LISTA

Kategori: MIN VARDAG

hoppas det roar mig en liten stund i alla fall,

ALLMÄNT...

Namn: Linda
Piercingar: inga
Tatueringar: inte än..
Längd: 165
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: blond
Är du kär i någon: yes
Önskar du att du bodde någon annanstans: japp, det gör jag
Tänker du på självmord: aldrig
Tycker andra att du är attraktiv: ?
Vilket shampoo använder du: schwarzkopf - gliss tycker jag om!
Vilken parfym använder du: flowerbomb - viktor rolf
Vad är du rädd för: katter & döden.
Gillar du att tvätta: Vet inte (a)
Gillar du Berg-och-Dalbana: Inte första gången, men sen kan jag åka hela dagen


SENASTE...

Film du hyrde: oj jääklar.. minns inte!
Film du köpte: Luftslottet som sprängdes
Låten du lyssnade på: about you now - sugababes
Låten du hade på hjärnan: hot'n cold :O!
Låten du laddade ner: ingen, har spotify !
Personen du ringde: mamsen
TV program du tittade på: melodifestivalen, uuh
Personen du tänkte på: Alexander


FAVORIT...

Mat: har ingen favorit
Låt: just nu så är det mr. brightside. Så go & den gör mig glad.
Sak att göra: Vara med dom jag tycker om
Sport: fotboll tror jag
Dryck: päronsaft!
Kläder: tights
Film: the holiday
Bil: pappas asgrymma bmw z3, hehe.


ANTAL...

Gånger du varit kär: två gånger
Gånger ditt namn varit med i tidningen: två tror jag :)
Ärr du har på kroppen: Ska jag börja räkna dom, har jag att göra hela natten..


SENASTE...

Bok du läste: Män som hatar kvinnor, har dock inte läst ut den än
Personen du fick mail av: facebook - min bästa vän
Personen du fick brev av: får aldrig brev?
Personen du fick sms av: alexander
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Sist min bror var hemma


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: varit med alexander, kollat match & varit med elin
Var det kul: självklart
Hur tidigt stiger du upp: Har börjat vakna tidigare, så runt tio
Gillar du att slåss: ah visst
Vad ska du göra ikväll: kanske vara med alexander, annars sova
Är du seriös:
Inte allt för ofta
Vad är du allergisk mot: laktos, parfymerade tvålar
Var har du ont: i mina knäääään :/
Använder du hårspray: Händer, men tycker inte om de
Kan du stå på händer: Nää
Favorit serie: desperate housewives & grey's anatomy


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: ohja
Är du glad nu: nja, trött
Var du glad igår: åh nej
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: allt
Stockholm är: myspys
Göteborg är: kul? eh,
Kan du sjunga: alla kan sjunga?
Mer värt än guld: mycket
Spaghetti eller makaroner: makaroooner
Ett land jag helst vill besöka: Indien & afrika
Ska bli skoj: att åka utomlands med elin & fylla 18!
Ska inte bli skoj: skolan typ
Sparar till: en bil & mitt drömbröllop..
Väntar på: min 18-årsdag
Pålägg som gäller: pepparsalami såklart
Dagens dryck: te!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: