LINDA BACKLUND

FREDAG

Kategori: MIN VARDAG

DÅ VAR DET FREDAG!
- & det gör mig lycklig.

Dagen i skolan var faktiskt kul. Hade utbildning i försäljning & service, & jag gillade han som tjötade, han tilltalade mig. Så jag var faktiskt mycket intresserad under förmiddagen. Sen gjorde vi moment,. Men eftersom vår lärare ellen var så söt idag, så fick daniella & michaela göra slingor på mig! - blev kalasbra. Sen bar det hemåt & jag började plugga på naturkunskap med en gång. Men fick nyss ett sms av våran lärare att vi inte behöver ha provet på måndag, & ännu gladare blev jag idag! :) Nu är det ledarfest här hemma, så vi barn håller oss undan ;), snart ska dom vidare, & då blir det tv;n som gäller för mig! & så blir det hela kvällen :) pusss


ta mig tillbaka till mitt land, thailand.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: