LINDA BACKLUND

LÖRDAG

Kategori: MIN VARDAG

Idag idag idag var det vackert väder! & det gör linda glad.
Jag har varit med alexander, övningskört, skottat, lagat lite mat & kollat på a-lagsmatch, varit med elin & nu sitter jag framför tv;n & har datorn i knät. Melodifestivalen har ju varit bättre..

Senare ska jag nog träffa min pojke & då hoppas jag att vi kollar på min nya film jag köpte idag! Luftslottet som sprängdes. Jag har inte sett den än & har hööga förväntningar :)


helt underbart att solen värmer nu! Fick färg i ansiktet bara under tiden jag kollade på
matchen. Vi är påväg mot rätt håll känner jag, & det är skönt!

Kommentarer

  • julia<33 säger:

    ska du till alexander idag? eller kommer han hit?... :)

    2010-03-06 | 22:19:27
    Bloggadress: http://juliabacklund.blogg.se/
  • linda säger:

    jag vet inte det än, men jag kommer in & säger hejdå ifall jag åker till honom <3

    2010-03-06 | 22:24:41
    Bloggadress: http://lindabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: