LINDA BACKLUND

MÅNDAG

Kategori: MIN VARDAG

Vaknade vid fyra inatt & trodde jag skulle gå upp.. Men det var inte så nääääj. Sov sådär halvdant & var overkligt trött när jag skulle upp sen.

Har drömt om mormor hela natten,. Hon var några år äldre än mig bara & vi var typ bästa vänner. Allt var så verkligt. Jag kramade henne, vi skrattade & allt var bra. Men sen frågade jag om hon kunde komma tillbaka, & blev helt förstörd när hon sa nej.. aja, det var typ skönt att drömma om henne, jag saknar henne.

Efter en skoldag med mina underbart underbara vänner, daniella, michaela & emma, vandrade vi in till staden. Där handlades det lite & sedan avslutade vi på viskan :) ni är för bra. Sen åkte jag hem , käkade, duschade & packade om , & sedan åkte jag till alexander, där jag är nu. Han är i dushen, så passar på att sitta vid datorn, hoho. Nä, det var väl det jag hade att säga :) pusss

http://www.theangelwhispers.org/yahoo_site_admin/assets/images/AngelPray88.339131529_std.jpg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: