LINDA BACKLUND

MANIAC

Kategori: MIN VARDAG

Idag är det en vecka kvar tills jag fyller 18.
Det är helt galet vad tiden gick fort.. Nyss satt man där & tänkte; ååh, nu är jag 16, får övningsköra & allt det där. & om två år blir man 18! Men nu då?- det är nu jag fyller 18. Sjukt. Så på lördag blir det feeest! Hoppas på en helt underbar kväll med mina närmaste, & efter det blir det förmodligen krogen. & jag ska dricka för första gången med, haha. Kommer nog bli helt underbart skoj!  j a g   l ä n g t a r   i h j ä l   m i g.

Min önskelista ser ut såhäär;
  • rosa converse
  • rosa kofta
  • en hund
  • resa
    -tror inte jag glömde nått.. Haha, Det är det enda jag kommer på att jag har önskat mig ;) Kommer inte få en hund, det är jag 100% säker på, så det stryker vi. Sen blir det väl pengar & sånt. Men det är bara bra.
http://dearada.typepad.com/.a/6a00d8341bf66653ef01156f6b9c19970b-500wi
en egen lägenhet att inreda kanske jag ska önska mig.. det tror jag nog att jag får, haha

Kommentarer

  • elvira! säger:

    åå va kul! förhoppningsvis ses vi ute på lördag!!!:D

    2010-03-28 | 14:27:41

Kommentera inlägget här: