LINDA BACKLUND

PUSS

Kategori: MIN VARDAG

michaela gjorde ett mycket fint inlägg till mig på facebook;

"20 dagar kvar goding, då är det fullt ös medvetslös! BOTTEN UPP OCH RESTEN I HÅRET!"

& kom på att faaaaaaaaaaaaasen jag fyller ju år snart! Det är verkligen inte lång tid kvar nu, & speciellt inte när tiden bara ruuuusar iväg! Jag är typ nervös. haha! För den som inte vet, så har jag inte druckit alkohol än, utan väntar tills jag fyllt 18, så det är därför jag tjötar lite extra mycket kanske om min födelsedag :D, men som sagt, det ska bli så galet skoj. & på min dag så ska jag bjuda hem mina närmaste vänner & ha en sjuk rajtantajtan-kväll. Ser mycket mycket mycket fram emot den där kvällen!

Kommentarer

  • michaela säger:

    linda, såå sjukt många snapsvisor jag har på lager va! här kommer några smakprov;) haha



    SOOOOLEN DEEEN GÅÅÅR UUUPP OCH NER, UPP OCH NER, UPP OCH NER. JAG SKA ALDRIG SUPA MER, SUPA MER, SUPA MER. MEN DET VAR INTE RIKTIGT SANT, RIKTIGT SANT, RIKTIGT SANT. IMORGON BLIR DET LIKADANT, LIKADANT, LIKADANT. ARMEN I VINKELN BLICKEN I SKYN, SÅ VAR DET MENAT, WHISKEY OCH RENAT. VÅRT MÅL ÄR ALKOHOL, SKÅL FÖR DE SOM TÅL. SKÅÅÅÅÅÅL!!



    denna är en riktig fuling, så den ska man inte läsa om man inte är mogen nog. haha



    i rio de janeiro, kuken mellan bena. tummen i analen, fan vad jag är galen. pulla mig i fittan, tjofaderittan. tjofaderittan vilket party! SKÅÅÅL.

    2010-03-14 | 22:05:24
    Bloggadress: http://jordgubbsbruden.blogg.se/
  • linda säger:

    du gör mig inte miiiiiiindre sugen! :D:D:D:D jag vill ha 3;e nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Hur bra kommer inte kvällen bli på en skala då ? påskafton, jag ska dricka alkohoooool- hahaha, & underbara tjejer! jag hoppas på en reeeeedigt bra kväll!

    2010-03-14 | 22:11:06
    Bloggadress: http://lindabacklund.blogg.se/
  • Anonym säger:

    det kommer bli så galet bra! den siffran finns inte ens på skalan;) haha! lääääääängtar!

    2010-03-16 | 13:34:29

Kommentera inlägget här: