LINDA BACKLUND

SÖNDAG

Kategori: MIN VARDAG

Idag vaknade jag halv tolv, av att min mor väckte mig. Hade sovit i soffan när dom kom hem igår, & var omöjlig att väcka. Så vaknade halv två inatt & gick då & la mig. Var faktiskt utvilad när jag vaknade, för en gångs skull! :)

Klockan ett idag kom min underbara elin & hennes syster ida hit. Jag klippte ida, & på elin gjorde jag slingor & klippte. Sedan kollade jag & elin vart vi ska åka i sommar, & det lutar åt kreta :)! Oj vad jag ser fram emot resan, det ska bli helt underbart!

Har pluggat naturkunskap nu, har prov på miljö imån. Det ska nog gå bra, hoppas jag :) Är inte insatt i miljöfrågor, så får plugga lite extra! Nu måste jag plugga igen, skriver kanske mer sen! puss


jag & elin för två år sedan!


elin för tre år sedan - ä l s k a r  bilden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: