LINDA BACKLUND

ONSDAG

Kategori: MIN VARDAG

v a r n i n g   f ö r   e t t   l å n g t   i n l ä g g - haha :)

Hade feber när jag vaknade i morse,. men inte stannade jag hemma för det inte!
Körde på körskolan idag,. & det gick verkligen bra. Körde runt på trandared, bersäter, villastaden & sedan fick jag åka tillbaka till körskolan & parkera, :D blir lite stolt över mig själv faktiskt, haha :)

Sen var det skolan som gällde, religion & idrott. Efter det drog jag & emma till Romali & handlade lite. Jag köpte blekningspulver, väteperoxid, slinghätta & virknål! Så ifall någon vill slinga sig kan ni höra av er ;) Åkte med pappa hem sen,. men han skulle kolla på ett jobb, så satt i bilen en stund. & när jag kom hem gjorde jag våfflor till mi familia :)

Har även varit & testat våra nya träningskläder inför den nya säsongen. Har bytt märke till puma, så det var redigt snygga kläder ! :) Nä, nu ska jag ringa min pojke, sen sova. En dag imorgon med! puss



& såhär snygg kaan man vara. HAHA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: