LINDA BACKLUND

TRUE COLORS

Kategori: MIN VARDAG

Att ha en medial gruppseans var en annorluna upplevelse.
Jag tror ju på "andra sidan" & allt det där, så jag satt helt paralyserad hela tiden. Det var väldigt intressant, & när hon började beskriva mormor grät jag. Det kändes så, jag vet inte. Otäckt, men ändå tryggt. Svårt att förklara. Sen sa hon massa saker som jag tog till mig & som stämmde. Sen vet jag inte om, när man vill att det ska stämma, så kanske man vrider det hon säger & gör det till en sannig? -men jag tror på det, så fortsätter med det. Hon gjorde mig inte tveksam i alla fall, utan bara mer säker på att jag faktiskt tror på det. Sen när hon beksrev mig som person, så tappade jag nog hakan. ALLT stämmde, det var helt galet. Hon visste helt klart var hon pratade om. Som när hon sa; du gillar att ha ordning & reda, & ogillar när någon är slarvig med dina sakerv - så sant. Sen sa hon massa andra saker som stämmer med 100%, så ja, jag tror på en andevärld.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: