LINDA BACKLUND

FREDAG

Kategori: MIN VARDAG

Samling i borås 06:15, vilket betyder att jag gick upp strax innan fem. Var inte piggaaaast den tiden kan jag säga, men jag kom upp. Sen åkte fyra elever upp till jönköping för att göra halkan. En lärorik förmiddag måste jag säga. Men halkan var varken tråkig eller rolig, man bara gjorde den & sen var det klart typ.

Sen när vi kom tillbaka till borås satte jag mig & pluggade teori - klarade ännu ett delprov! Sen åkte en trött linda hem till alexander som packade inför varberg, sen åkte vi hem till mig & jag packade. Vid tre tiden åkte vi ner till varberg - jag & alexander sov nästan hela vägen, skönt :)

När vi kom ner till varberg käkade vi. Sen skulle vi gå ut & gå, men det var så kallt så vi fick gå hem igen. Vi la oss i sängen & kollade film i stället, bara tog det lungt hela kvällen :)


såhäär trött kan man vaaara om man går upp tio i fem,.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: