LINDA BACKLUND

FREDAG

Kategori: MIN VARDAG

Kom upp ganska lätt i morse ändå! Blev lite chockad haha. Så jag gick till skolan - pigg & glad.

Vi hade kundpass hela dagen. Hade en ljusarefärgning & en helblekning + nyansering. Gick bara braaa. Var sista kundpasset för terminen - jag vet nåågon som är lycklig! JAG.

Efter skolan åkte jag hem till kasper & natalie. Var barnvakt :) Sen skulle jag ta tio i tio bussen hem, men det var visst den enda jävla bussen som inte gick. Så jag gick från sjömarken till slutet av sandared.. Aj mina fötter. Sen tog jag bussen hem, fick panikutbrott över att jag var själv hemma - vet inte varför. Men har precis lugnat mig, så ska kolla bella & tyra show, carolina gynning är gäst. Hon är så overkligt vacker.


var ljust när jag började gå,. såg ut såhär när jag stannade för att vänta på bussen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: