LINDA BACKLUND

FREDAG

Kategori: MIN VARDAG

Då var det den såkallade almåsdagen.
Kan väl kortfattat beskriva dagen så här; grillat jävla äckligt lamm, äcklig mat, dåligt väder, en bra frisyrvisning, roliga vänner, dagen gick snabbt - positivt.

När vi hade slutat åkte jag emma daniella & michaela hem till mig, lagade mat & käkade. Elin kom också! :) Mysigt. Sen åkte vi in till stan & kollade kortegen, men det var kasst väder, så vi gick till donken & kissade. Efter några sega timmar i stan åkte vi hem till olivia i sandared, där det var lite tjejfest :) Kul! Sen bar det hemåt vid halv två tiden. Min pojkeee kom till mig med :) Tack för en bra kväll tjejejeeeeer!

http://www.totos.se/referenser/almasgymnasiet.jpg
eftersom jag inte hade någon bild från dagen, får ni en på min fina skola. haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: