LINDA BACKLUND

LÖRDAG

Kategori: MIN VARDAG

Vaknade vid elva & det var solsolsoool! Då blir man glad.
Jag & frida åkte in till stan & myste runt. Jag köpte en tröja & solglasögon. & sen satt vi på torget & käkade mjukglass, - gillar inte det egentligen, men det var faktiskt gott idag! :)

Sen blev det varmare & marmare, så jag & frida åkte hem. Eller vi stannade på apelvikens strand & njöt av livet lite först, sen åkte vi hem & solade lite, somnade till en kvart typ. Sen var vi hungriga - så käkade lite mat! & sen solade vi igen, men den gången somnade vi i två timmar.. Oj vad fin färg vi fick! - R Ö D. Men det har lagt sig nu, haha. Klockan sex började vi jobba med jonteee, skoj! Det var en rätt lugn dag, så vi fick sluta klockan elva :) Sen var det hopp i sääääng.







BARA FÖR ATT MIN FRIDA ÄR DEN VACKRASTE.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: