LINDA BACKLUND

MÅNDAG

Kategori: MIN VARDAG

Upp tidigt för att åka in till stan & köra "lilla uppkörningen". Efter den satte jag mig & pluggade teori, klarade ännu ett delprov :)! Sen åkte jag hem vid elva, somnade stenhårt på bussen.. Gick hem, käkade lite & sen somnade jag i soffan.

Nu har jag packat idrottskläderna till skolan imån - ska sova hos alexander inatt. Nu ska jag käka glass & sen är det träning, mycket bra med glass innan!

 
Bild från thailand & spaningen, saknar ! :)

& jag saknar den där glädjen, när ska man komma över sorgen? Jag har börjat inse
att hoppet inte finns, det finns inget hopp längre. Du kommer inte komma tillbaka.
Ibland får man sån panik, man börjar skaka & vet inte vart man ska ta vägen. Man
vill bara vakna upp & inse att det inte är på riktigt.. Men det kommer inte hända. Vi
kommer få lära oss leva med det. Jag saknar dig så det gör ont. Vi älskar dig lollo 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: