LINDA BACKLUND

MÅNDAG

Kategori: MIN VARDAG

Sov hos min pojke inatt, mysmysmys. Han skulle upp tidigt, men jag fick ligga kvar till halv nio - underbart! Åkte in till skolan för att ha min  s i s t a  körlektion, & efter det plugga teori. Allt gick bara bra. Sen fick jag emma & daniella ryck & åkte till göteborg. Vi lunkade runt, käkade & bara hade det gött. Jag hittade ett par nya glajjor med, mitt sjunde par.. Men åkte hem mycket nöjd.

Sen hämtade min far mig i stan, & vi åkte hem & käkade. För klockan haalv sju var det samling inför matchen mot Bollebygd/töllsjö som började halv åtta. Vi vann med 5-0, SÅ JÄVLAAA BRA, ah man får svära ibland. Nu när jag har käkat, duschat & såå , så står klockan på 23:28.. tror jag bör sova lite. Ah, så godnatt! :) Pusssssssss


dom nyaaa


var riktigt stolt över att få bära min tröja idag! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: