LINDA BACKLUND

ONSDAG

Kategori: MIN VARDAG

Hur skönt är det inte att sova i kläderna man ska ha dagen efter? Tjänar massa tid & energi på det, så det rekommenderar jag! haha. Skoldagen var slapp, så jag njöt. När jag kom hem var jag skittrött, så tog en mysig tupplur för att vila upp mig inför matchen :)!

MATCHEN MOT HUDENE;
Första halvlek var sååå dålig. Har aldrig spelat så dåligt själv, & inte laget heller.. Vi låg under med 2-0. I halvlek fick vi lite skäll - vilket var mycket positivt. I andra halvlek gjorde vi 1-2, men ganska snabbt gjorde dom 3-1.. Blev lite segt ett tag, meeeen så kommer nelly & gör 2-3, & äääven 3-3! & när det var fyra minuter kvar gör lollo 4-3, VI VANN. & vi är så jävla bra.

Nu är min pojke här & jag har precis dukat bort maten jag lagade åt folket här hemma. Är man äldsta tjejen i huset så är det sånt man får ta, eller? Pappa & alexander ligger & sover i soffan, så jag passade på att skriva lite haha :) Men får väl väcka dom nu, är trött så behöver med sova :) PUSS


madrid 09, dock inte hela laget!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: