LINDA BACKLUND

ONSDAG

Kategori: MIN VARDAG

När jag gick till körskolan i morse kände jag att mina skoskav började göra lite ont, så tog av mig skon & min häl var lite blodig. Hade inget plåster så fick gå med det ett bra tag.. men kände ingenting till slut :) Aja, skoldagen var gooo - först religion & sen idrott då vi åkte inlines! Askul :)

SEN BLEV DET JU HUR BRA VÄDER SOM HELST! - man kan ju inte bli annat än gladgladglaad. Jag åkte hem, solade & såntdär gott. Blev ingen träning för skoskaven, så var hemma med alexander som kom förbi en stund. Vi tog ut en filt & låg ute på gräsmattan, spelade fotboll & släppte ut hundarna. Sånt där mysigt man gör på sommaren! När han åkte hem kollade mamma jag & julia tv & käkade popcoorn.


dagens utstyrsel - misslyckad. & skorna som gav mig goda skavsår.


sådär fint var det när jag tog av mig skoon :) & där är mina andra skor som är
grunden till mina skoskav. Vet att jag får skoskav av dom, men dom åker på ändå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: