LINDA BACKLUND

ONSDAG

Kategori: MIN VARDAG

När jag vaknade idag var jag heelt galet trött, ville bara ligga kvar i min skön sköna säng. Men jag hasade mig till skolan - där vi hade en enda meningslös lektion, så det sög. Sen åkte jag hem & då fick vi lite besök av johanna hampus & tilda :) Sen somnade jag i soffan & sov jättehårt.

Sen halv sju gick jag & julia ner till parken & passade lilla natalie när a-laget spelade match :) Olsfors vann, bra! Sen åkte jag hem för att tina min frusna kropp. Poppade popcorn & kollade andra avenyn - ganska mysigt ändå. & nu har jag precis pratat med alexander i telefon, så är redo för att gå & lägga mig :) pusss




Kommentarer

  • My säger:

    åh jag älskar ditt rum Linda!

    2010-05-06 | 09:40:20
    Bloggadress: http://myjozefina.devote.se/
  • Fridaa Reiss säger:

    SNYYGGING LINDDDAA

    2010-05-06 | 16:54:08
  • elviraaa säger:

    du är snygg

    2010-05-06 | 18:42:32
  • Linda säger:

    JAG bLIR SÅ GLAAAAAAAAD :)

    2010-05-09 | 21:18:32
    Bloggadress: http://lindabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: