LINDA BACKLUND

SÖNDAG

Kategori: MIN VARDAG

Idag vaknade jag & frida vid nio. Vi käkade lite frukost & sen gick vo ut & gick i en & en halv timma. Jätteskönt! Sen duschade vi & klockan tolv öppnade vi restaurangeeen. Var lagom mycket att göra idag, så tiden gick fort :) Vid fyra var vi helt klara & kunde dåå åka hem. Var hemma fem i sex, så bytte om till träningskläder & åkte direkt ner till träningen som började sex. Piggnade till efter träningen! Nu har jag käkat & ska duscha snart. Sen åker jag hem till min pojke & soover där! :) Puss




träslövsläges hamn,

Kommentarer

  • Mikailmarit säger:

    Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

    2011-03-21 | 16:24:54
    Bloggadress: http://mikailmarit.blog16.com

Kommentera inlägget här: