LINDA BACKLUND

SÖNDAG

Kategori: MIN VARDAG

eller "dagen efter"..
Näädå, jag mår hur bra som helst & är jäkligt taggad för match idag! Seriepremiär & allt mot brämhult.

Gårdagen var roligast på länge. I alla fall på bussen hem, längesedan jag skrattade så mycket. Vi satt hos mig till tjugo i tolv, då vi tog bussen till sandared. Var maskerad på sandevi, så vi lunkade dit. Var inte så värst mycket folk, men vi gjorde det bästa va situationen & hade skoj ändå! :) Sen tog vi bussen till bollebygd, hoppade av där, hade lite party på busshållsplatsen & sen åkte vi med bussen igen mot stan. Jag hoppade av hos alexander & skrattade för mig själv hela vägen - jag smsade med emma & daniella, vilket inte gick bäst. Snabbt som tusan gick det att komma hem till alexander också, skönt. Sen somnade jag mycket gott.

Idag vaknade jag vid halv ett & mådde hur bra som helst. Nu sitter jag hemma & käkar knäckebröd med ost, kan vara det goaste!


emmmaaa var snygg


jag & daniella, bra biiiiild!


fulare bild får ni leta efter.




såhär fint var det när jag gick hem från bussen, jag blir så glad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: