LINDA BACKLUND

TISDAG

Kategori: MIN VARDAG

F R I L U F T S D A G för fasiken.
Samling klockan åtta vid kyppegården - var sådär lagom trött.. Sen gjorde vi en vandring till tarzanbergen, där vi klättrade. Var faktiskt kul, men har nog aldrig varit så rädd & skakat så mycket! haha. Men klarade två "leder", så är mycket nöjd :) Sen var det lite grillning & lekar. Blev helt galet skönt väder med!

Var hemma tidigt, så la mig i soffan & kollade tv. Sen somnade jag & sov i över två timmar. Men det behövde jag :) Sen klippte jag jullan! & Sen lagade vi mat & kollade tv. Nu ligger jag här med datorn & kollar på klockan.. Borde verkligen sova. Så det var allt för denna gången, puss & godnatt ! :)


Tarzanberget. Inte liiiiite högt.


julia, fööre & efter :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: