LINDA BACKLUND

TISDAG

Kategori: MIN VARDAG

G Å R D A G E N ;
Träningen på konstgräs igår var uunderbar.
Efter träningen övninskörde jag & pappa på lite konstiga väägar, & sen åkte jag till alexander. Jag trodde jag hade fått magsjukt, för så illa som jag mådde igår har jag inte gjort på länge :O! Försökte spy en gång, men det gick inte , så somnade,. försökte spy låter ju bra, men det är skönare att få det gjort när man mår så illa.


I D A G ;
Aaaja. Idag gjorde jag nationella - reading & listening. Vet inte hur det gick, men det kändes helt ok. Fåår väl se :) Sen gick jag till körskolan & pluggade massa! & halv tolv hade jag omkörning. Det började ösregna när vi körde, så det var läskigt att köra om faktiskt. Men det gick bara bra. Efter lektionen pluggade jag mer, fick 62/70 - då 63 är godkänt.. Men jag sätter det imån ;) Nu är jag hemma & ska klippa & slinga min mor. Pussss





såhär fint väder blev det igen efter snöblandat regn :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: