LINDA BACKLUND

SVAR PÅ FRÅGESTUND

Kategori: MIN VARDAG

POSTAT AV: Julia
Och jag går i dina fotspår ;) blev lite nyfiken när du frågade mig den frågan så,, vad är ditt favoritplagg i MIN garderob? :)

Vem är den snyggaste killen på jorden?
Något du inte kan leva utan?
Vad gör du om 10 år?
Varför har du världens bästa syster? <3

SVAR:
Mitt favoritplagg i din garderob, hm. Det är den militärgräna skjortan som jag har gjort sönder..

Den snyggaste killen på jorden är alexander såklart (a).

Något jag inte kan leva utan, (antar inte att det är personer), så jag säger min mobil ! haha.

Om tio år driver jag ett eget företag, idén håller jag lite för mig själv än, men jag har förhoppningsvis fyra barn (haha jag älskar barn!) en man & ett stort fint hus.

Varför jag har världens bästa syster? , för att hon har världens bästa syster,. Man blir som man umgås!




Postat av: f
hur kommer det sig att du började blogga och varför bloggar du ? :)<3
saknar dej linda!

SVAR:
Jag har skrivit dagbok sen jag var, oj, liten i alla fall! Men efter ett tag då jag själv läste mycket bloggar så startade jag en egen. Det är över två år sedan nu :) Jag slutade skriva dagbok efter det, & jag skriver för att få ur mig saker. Jag måste skriva av mig, mår bra av det! Jag har inget syfte med att få många läsare eller något sånt, utan gör det för min egen skull. Är såklart kul när man ser att folk läser! :)




Postat av: e
hur många besökare har du per dag? :)

vad använder du för smink?

vilket är ditt bästa skönhetstips? ;)

SVAR:
Hur månfa läsare.. Det är allt ifrån 20 till 60 ungefär. Helt olika! Har haft mycket lägre & mycket högre. Men en vanlig dag är det 45-50 ungefär.

Smink. Jag använder en concaealer & ett löspuder från Isadora. Har även en rouge därifrån. Jag sminkar mig inte ofta, så har inte så roliga saker. Inte mer än så! När jag går ut kaaan jag ha lite mascara, men det är inte ofta. Jag trivs inte i smink.

Mitt bästa skönhetstips,. oj! För mig så är sömn viktigt! Man känner sig aldrig fräsch när man är trött & sliten. Sen tvättar jag alltid vattnet med kallt vatten på morgonen, då blir man piggare snabbt! (:
 
löspuder & concealer från Isadora!




Postat av: anomym
Kan inte du lägga ut bilder på ditt rum?? Ser så fint ut på det lilla jag har sett! Kram

SVAR:
Jovisst! Kommer ett inlägg snart med bilder! :)




Postat av: Julia
vilka bloggar läser du? :) kram kram!!

SVAR:
Jag läser många bloggar. Kollar olika varje dag. Men dom vanligaste är, just nu, elin kling, tyra sjöstedt, kenza, blondinbella, michaela forni, anna hibbs, carolina gynning, lisaplace, julia backlund, frida bengtsson. Men som sagt, det är så olika från dag till dag :)





Det var allt för denna gången (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: