LINDA BACKLUND

JAG LEVER!

Kategori: MIN VARDAG

oj, har inte skrivit sen i fredags. Jag har inte haft tid, & inte heller lust, att sitta vid datorn. Men här kommer en kort sammanfattning sen sist!

Fredag; Jag & alexander åkte ner till varberg över kvällen för att grilla med familjen!
Lördag; Jag & bror hade grillfest som var kaoooooos! haha, hade så sjukt kul.
Söndag; Jag städade upp efter lördagen & jobbade. Var sedan på kalas hos min pojk
Måndag; Jobbade till 16, & efter det sov jag & mina kusiner hos frida
Tisdag; Var med frida på dagen & åkte sedan & klippte farmor. Efter det mötte jag upp mina tjejer i stan för en hel kväll på viskan, massa tjöt & mys!

Idag väckte alexander mig klockan 8 & var pigg.. Vi gjorde inget speciellt fram tills klockan blev ett då jag började jobba. Efter jobbet, som slutar 21:30, var det bara att åka hem för att kolla BB. Nu ska jag soova för i morgon är det skola! Puss & kram


bild från i fredags, på väg till varberg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: