LINDA BACKLUND

FRÅGA & SVAR

Kategori: FRÅGOR & SVAR

emelie om TRI BROW:
Kan inte du skriva ett inlägg om hur du sminkar/fixar dig?? :)

SVAR: Självklart kan jag det! Eftersom jag förhoppningsvis sitter på planet mot grekland just nu, så gör jag ett tidsinställt inlägg!



Såhär fixar lilla linda sig;

När jag sminkar mig så använder jag ett coverstick & ett löst puder ifrån isadora. Sedan fyller jag i mina ögonbryn med tri brow & efter det målar jag mascara. Så ointressant är jag. Gör inte mer än sådär. Håret gör jag inte heller något mer med än att tuppera botten lite. Det är oftast det enda jag gör.

Till fest använder jag även rouge & kan ibland göra lockar eller vågor i håret. Känner mig obekväm när jag har för mycket smink, ögonskugga eller för fixat hår. Lägger hellre energi på mina kläder & smycken!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: