LINDA BACKLUND

JUST SOMETHING, ENJOY

Kategori: MIN VARDAG

Favoritplagg i garderoben just nu: Min korallröda klänning

Byter gärna garderob med: Elin Kling

Trivs bäst i: Ett par bekväma jeans

Bästa stiltipset: Klä dig bekvämt, det utstrålar skönhet. 

Vanligaste färgen på mina kläder:
Svart

I höst kommer jag gå klädd i:
Kommer gömma mig i en stor halsduk

Men absolut inte i: "vad"korta tights.

Jag doftar just nu: Flowerbomb - viktor&rolf 

Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: En klassiker, chanel 2.55 - svart. 

Höstens köp: En grymt snygg jacka & en halsduk.

Höstens behåll: De orangea plaggen!


Höstens släng: Alla neonplagg

En ideal höstoutfit: Ett par välsittande svarta jeans, en vit loose skjorta, skinnjacka, beiga ballerina, en stor stor stor beige halsduk, & till detta guldsmycken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: