LINDA BACKLUND

WHO ARE YOU GUYS?

Kategori: MIN VARDAG

Hallå igen! Jag överlevde min löparrunda, trodde jag knappt! haha.

Har funderat på en sak. Jag ser att jag har ett gäng läsare på denna otroligt intressanta blogg (hehe), som läser varje dag. Men känns ändå lite skumt med tanke på att jag skriver om mig här, & inte vet vilka ni är. Ni är ju ändå ganska dåliga på att kommentera.. Vore väldigt kul om ni skrev i kommentarsfältet om vilka ni är. Typ, vad ni heter, ålder, vad ni gör eller något! Skulle uppskattas!
Nu ska jag spendera kvällen framför tv:n med en kopp te! PUSS & KRAM!
en bild från helsingborg!

Kommentarer

  • Millan säger:

    Heej (:

    Tänkte eftersom du var lite nyfiken, orsaken till att jag fastnade för din blogg var din smak och ditt tycke. jag gillar inredningen i ditt rum och jag tycker om din klädstil. Hade dock uppskattat lite fler dagens outfit och sådär, blir väldigt inspirerad av dig. :)



    2011-08-16 | 23:03:35
  • Millan säger:

    Heej (:

    Tänkte eftersom du var lite nyfiken, orsaken till att jag fastnade för din blogg var din smak och ditt tycke. jag gillar inredningen i ditt rum och jag tycker om din klädstil. Hade dock uppskattat lite fler dagens outfit och sådär, blir väldigt inspirerad av dig. :)



    2011-08-16 | 23:04:02
  • Julia säger:

    jag läser din blogg för att du är min syster och för att jag älskar dig!

    2011-08-17 | 09:27:39
    Bloggadress: http://juliabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: