LINDA BACKLUND

DAG 1

Kategori: MIN VARDAG

En bild på mig + 10 saker du kanske inte visste om mig



1. Jag har ett grymt stort kontrollbehov, måste planera allt.

2. Jag drack inte en droppe alkohol innan jag fyllde 18.

3. När jag blir stor vill jag driva ett eget företag.

4. Jag är en dålig förlorare. Vill alltid ha rätt också.

5. Jag vill ha 4 barn, bo på landet & ha en egen häst.

6. Jag vill ha en sommarstuga i grekland också.

7. Jag önskar ibland att jag var en kille, allt verkar mycket enklare.

8. Det värsta jag vet är orättvisa, det gör mig galen.

9. Jag vill tävla i motorcross, har alltid velat det.

10. Jag blir exalterad när jag gör något farligt eller gör något som går fort. Jag älskar att slå mig, när jag får sår & blåmärken. Ja, folk brukar säga att jag är sjuk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: