LINDA BACKLUND

DAG 4

Kategori: MIN VARDAG

Mina mål/drömmar/önskningar

 

Min högsta dröm är att jag ska jobba med ett roligt jobb. Att jag känner glädje till att gå upp på morgonen. Jag vill göra något som är roligt, & som jag kan försörja mig på. Jag vill bo i en herrgård lite utanför stan, om det är göteborg, stockholm eller varberg spelar ingen roll. Men inte mitt i smeten. Jag vill ha 4 små troll till barn & en goooorgeous maaaan! (alexander, i hope you'll stay..haha♥). Jag skulle inte tackat nej till ett underbart stall med två fin fina hästar. Jag vill bli en riktig bull-mamma som bakar bröd & allt sånt. & sen vill jag ju vara sjukt snygg också - hade varit trevligt. Vill bli en lyx-hustru, men att det är jag som tjänar pengarna! Hänger ni med? haha. Jag vill inte vara hemmafru, då jag är galet sällskapssjuk & gillar att jobba, men jag vill verkligen kunna unna mig det där lilla extra. Så, målet med mitt liv är att må hur bra som helst - tycker det är det viktigaste!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: