LINDA BACKLUND

DAG 6

Kategori: MIN VARDAG

Typ av killar jag faller för+bild på en jag tycker är snygging.


alexander & pappa, ♥

Skulle inte säga att jag faller för någon speciell typ, men jag skulle aldrig falla för en kille utan humor! Att få mig skratta är jätteviktigt för mig. Jag skrattar väldigt lätt & mår bra av att ha glada människor runt mig. Jag måste faktiskt säga att utseendet spelar någon roll, för mig i alla fall. Jag vill kunna kolla på min kille & tycka han är det snygg, (låter kanske ytligt, men ah..). & jag skulle nog inte börja "ragga" på en kille om jag inte tyckte han var attraktiv, men sen är det absolut insidan som avgör. Det skulle inte hålla om killens insida var skit. Jag hoppas ni förstår vad jag menar! Hittade bara en bild på två snyggingar, haha ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: