LINDA BACKLUND

DAG 8

Kategori: MIN VARDAG

Mitt andranamn – och vad jag tycker om det.

  
 

Mitt fullständiga namn är; Linda Cathrine Agnes Backlund. Så mitt andranamn är Cathrine. Min mamma heter det, så jag tycker det är väldigt fint att jag med heter det. Jag har inget emot det, utan tycker det är ett fint namn, kanske för att min mamma är så fin? ♥

Namnet Agnes fick jag inte när jag döptes, utan jag lade till det själv när jag var runt 8 år. Jag tyckte om det namnet jättemycket verkligen, så vi lade till det. Kommer ihåg att en scoutledare hette Agnes, & då blev jag stolt att jag med hette det, haha! Sen visade det sig också att min morfars mamma hette Agnes, & det visste inte förren efter :) Han blev så glad kommer jag ihåg.


Bilderna är gamla & tagna med kamera på gamla tidningar. Det är jag, jag fotade som liten! (var runt 8, 9 här kanske, inte på den första då.. där var jag 2 år haha!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: