LINDA BACKLUND

EN TUFF LISTA

Kategori: MIN VARDAG

En roolig lista för dig som orkar läsa, läs & njut!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
åkte utomlands själv & drack för första gången!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
delvis

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
alexanders syster :)

4. Dog någon som stod dig nära?
inte i år,

5. Vilka länder besökte du?
var i thailand under nyår förra året, så thailand & grekland

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
sommarjobb! haha

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
oj, antagligen min födelsedag då jag som sagt drack första gången ;) & 30 maj! & 26 juli.

8. Vad var din största framgång 2010?
oj. kanske att ta steget att sluta fotboll som jag har velat göra under en längre tid. Stort steg va? haha

9. Största misstaget?
inget :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
inte mer än vanligt

11. Bästa köpet?
min iphone,

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder & skoor & sådääär

13. Vad/Vem gjorde dig riktigt glad?
alexander såklart

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
billionaire - grekland! haha. Sen waka waka är ju partylååten, eller hur emma!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare,

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit vara på sommaren, speciellt när jag väl var ledig. Men var så trött då så orkade aldrig göra något speciellt

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
jobbat någon vecka mindre kanske :)

18. Hur ska du tillbringa julen?
har redan varit juuul

19. Blev du kär i år?
har varit kär hela året :)

20. Hur många one night stands?
nä du, ingen

21. Favoritprogram på TV?
gillar inte tv så mycket.. men hollywoodfruar får mig att drömma mig bort lite

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nej

23. Bästa boken du läste i år?
har bara läst en bok,. hehe. Elsas mode

24. Största musikaliska upptäckten?
ingen speciell ;)

25. Något du önskade dig och fick?
yes, massaa

26. Något du önskade dig men inte fick?
en lägenhet haha

27. Årets bästa film?
hm. vet ej!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Middag med de närmsta, sedan utgång

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
en längre vår, älskar våren. Känns inte som det var någon?

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
eh,. typ cool

31. Vad fick dig att må bra?
min kärlek & mina underbara vänner

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
har ju en pojk som jag är sugen påå

33. Hur många saker ångrar du?
två

34. Vem saknade du?
lollo,..

35. De bästa nya människorna du träffade?
elin, emmmaa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: